Sidor

TEMA

 
 
 
|| Moodboard (av engelska: mood, 'stämning', och board, 'bräde'; på engelska är ordet mood board särskrivet) eller stämningsplank, är ett collage av material (till exempel bilder, texter, färger, foton, materialprover) som beskriver stämningen eller känslan i en plats eller en design. (källa: wikipedia)
 
 
HÖSTENS MOODBOARD
 
Detta är nog mitt favorittema. För det är så enkelt. Så ärligt. Det kan ju vara precis vad som helst. Vi inspireras av så olika saker. Eller gör vi det? Kommer Fabriksmedlemmarnas moodboards att likna varann? Kommer vi att se en tydlig trend hösten 2012? Vad tror du?  
 
Oavsett hur ni väljer att presentera och tolka detta tema så är jag redan i förväg inspirerad och tacksam för det ni delar med er av.  
 
 
Jag och Anna hoppas på riktigt bra uppslutning denna vecka och vill påminna er om att   
  inte missa vår enkla och galet fina utlottning?
 
kram | tina
 

4 kommentarer:

  1. Åhh detta var nog det svåraste temat för mig, jag ville för mycket, så det blev bara pannkaka av allt. Jag fick börja om, tänka nytt.... Mood- då hittade jag det, första inlägget utan inredning. Ironiskt nog. Hoppas det är godkänd ändå. Kika om ni vill... ;-) Ps, snart kommer min medlemsansökan. Mvh Miriam

    SvaraRadera
  2. ...suck igen glömde jag länken, http://livingbymiriam.blogspot.se

    SvaraRadera
  3. Härligt tema! Jag har frossat i höstfärger i flera dagar, mmmm!

    Kram Susanne

    SvaraRadera
  4. Fassen två minuter sen.... Men här hittar ni min höstmodboard! Välkomna! http://limetwig.blogspot.se/2012/10/torsdagstema.html

    SvaraRadera