Sidor

TEMA



ordning och reda

Veckans tema är ordning och reda. Inredningsmässigt kan detta begrepp stå för så mycket. Vi gillar teman som kan tolkas på olika sätt, det blir ofta så fin spridning på inspirationen. Femtio fina nyanser av inspiration. 

Ordning och reda i lådorna, i hyllorna, på bordet, i sovrummet, i tvättstugan, i badrumsskåpen, på arbetsplatsen. På uteplatsen, på balkongen, på fönsterbläcket, på diskbänken och i hallen. Vart den än infinner dig - ordning och redan - är den väldigt behaglig. Och sen oredan, den kan ju också vara behaglig. På sitt sätt. För att inte tala om olika syn på ordningen. Den är ju väldigt individuellt.  

Bilden står för ordning i plåtburkarna. Hemmagjort märkning med etiketter, magnet-tejp (går enkelt att flytta), fina papper och bra text-pennor. Pärlpapper här, små-kritor där. Märkning utav burkar. Ordning och reda. Check. 


Som vanligt ser vi oerhört mycket fram mot hur ni visar era tolkningar.
kram | anna o tina

3 kommentarer:

  1. oj oj oj. hur ska jag få till det här inläget :)
    och jag gillar allt på bilden ovan. allt.

    SvaraRadera
  2. Ska bli himlans skoj att de fler ordning och reda än min egna! kram på er!

    SvaraRadera
  3. Vilken härlig bild! Får mig att tänka på påsken :)
    Mitt bidrag kommer absolut imorgon! :)
    Kram /Maria

    SvaraRadera