Sidor

VIT INTERIÖR, VITA TULPANER, VITA GOLV



Veckans torsdagstema är KRISPIGT VINTERVITT och förväntningarna är stora. Detta är ett tema som garanterat kommer att återkomma med jämna mellanrum och vi kommer troligtvis att gilla det allihop. Det blir ett nöje både att bidra och att njuta av all inspiration som kommer lysa emot oss  hos Fabriksmedlemmar över hela norden.




Vitt blir aldrig tråkigt. Det faktum att vitt består av ljus från alla färger förklarar kanske varför det är så lätt att tycka om vitt. Det innehåller allt. Samtidigt mår vitt väldigt bra av att möta andra färger och nyanser. Det finns inte en endaste färg som inte passar till vitt. Bara en sådan sak.




Om ni vill frossa i vitt från den stora världen är möjligheterna oändliga till exempel  på Pinterest. Kanske kan en titt där liknas vid en läskande förrätt. Huvudrätten kommer att serveras här på Fabriken under morgondagen och en kommande En Glimt kanske kan ses som efterrätt.


kram | anna o tina

14 kommentarer:

  1. Så fina bilder så jag knappt kan tro det är sant. Vad du är duktig på det dära.

    SvaraRadera
  2. Underbara bilder Tina! :) Så fint du fått till det vita och krispiga. Ha en härlig dag! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Komplimanger från just dig om mina bilder...ojoj så betydelsefullt! TACK!

      Radera
  3. Svar
    1. Weronica! Jag sträcker på mig och anar att du vet precis hur glad jag blir;) Du får ju också glada heja rop allt som oftast!Eller hur!?

      Radera
  4. Tina - det här var galet fint.
    Nu älskar jag vitt ännu mer. ÄNNU MER liksom.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Oops. Det var en näst intill ultimat komplimang.... wow!
      Tack u.

      kram

      Radera
  5. :) Inser att jag är minoritet som har problem med just det här temat, men jag löste det på mitt sätt!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Alla sätt är ju bra utom de dåliga ;) och det var inte ditt♥

      Radera
  6. Så fantastiskt roligt att ditta in hos alla deltagare för att se tolkningen på era små uppdrag. Underbart sett att få nya bekantskaper och en massa härlig inspitation.
    Go torsdag på er från Maria

    SvaraRadera