Sidor

TEMA

plocka in våren | naturen



Eller plocka in några stubbar och var glad. För det är faktiskt inte svårt att vara glad när man haft turen att komma över några stubbar så som jag haft. En riktigt fin del av naturen om du frågar mig.




Tanken var från början att det skulle bli pallar av stubbarna. Men jag måttade så illa att de blev lite i högsta laget för att tjäna som pall och det var så pass svårt att "plansåga" dom med motorsågen att jag inte vågade be mannen att göra om den proceduren. Det var inget jag hade klarat av själv om man säger så. 

Istället blev det ett litet gäng småbord som syns lite här och där hos oss. De stubbar som tjänar som nattduksbord har spruckit på ett så bra sätt att våra iPhone-laddare naturligt hålls på plats utan att ramla ner på golvet när vi drar loss dom. (naturligtvis är de avstängda på natten)




Det är trots att fåglarna dagligen sjunger för mig, ingen vidare vår att liksom plocka in här i min del av landet.  Jag valde som startskott på veckans tema att visa hur jag plockat in naturen i mitt hem.

Med det som är intressant är vad Du plockar in? Hoppas några av er har haft möjlighet att plocka in lite vår! Ska bli kul att se! Oavsett.


kram | tina o anna 



5 kommentarer:

  1. Brilliant om du frågar mig, wow så snyggt!

    SvaraRadera
  2. Verkligen annorlunda och snyggt. Kram Pia

    SvaraRadera
  3. Fantastiskt snyggt! Tror att jag måste härma dig! :)

    SvaraRadera
  4. Hej,
    Tack för allt fix och trix och all tid ni lägger ned på att hålla igång Fabriken!!

    Ni gör det sååååååååååååååå BRA!!

    Hälsningar monica

    SvaraRadera