Sidor

TÄVLING I FABRIKEN

 
Vi firar in våren med en hejdundrande tävling
 
 
Genom att söka svar på ett par frågor (och svara rätt) har du möjlighet att vinna  hel massa finheter från House Doctor och allt är så fint att det liksom pirrar i magen. Habegäret gör sig påmint hos oss i alla fall och vi har svårt att tro att ni är många som kan motstå att bli charmade av dessa fina saker. Vill du veta mer om vad du kan vara med och tävla om kan du följa respektive länk nedan.
 
 
 
 
 
Tävla genom att i en kommentar nedan svara på följande frågor:
 
  1. Hur många varumärken erbjuder Holmbytorp produkter från?
  2. Vad tycker du kännetecknar en bra webbutik?
 
 
Tävlingen avslutas 7 maj och vi presenterar de lyckliga vinnarna här på Fabriken strax därefter.
 
 
LYCKA TILL!
 
kram | anna o tina
 
 
(ev. vinstskatt betalas av vinnaren)

30 kommentarer:

  1. Vilken härlig tävling :D

    1. 9 st
    2. Klart jag gillar dem - Britta Högström
    3. Då det gäller inredning så uppskattar jag miljöbilder. Likaså alltid, att kunder kan recensera det de har köpt. Tydlig fraktkostnad. Enkel stilren design + lätt navigerad och logisk uppbyggnad. Materialinformation. Om det är en specifik designer inblandad så tycker jag det är kul om man kan läsa mer om designer på en separat sida. Till sist gärna inspirerande bilder och naturligtvis erbjudanden och tävlingar.

    SvaraRadera
  2. Fin utlottning, ljuvliga saker :)
    1. 8 varumärken hittade jag
    2. Har gillat på fb
    3. I en bra webbutik hittar man produkterna lätt och behöver inte skrolla sida upp och sida ner för att hitta det man är intresserad av. Ett sortiment som förnyas och bra erbjudanden uppskattas oxå :))

    SvaraRadera
  3. 9 varumärken
    Gillar sedan tidigare på fb
    Enkel överblickbar, bra sökfunktioner, inspirationsbilder där man kan klicka direkt på varje produkt för att komma till sidan att köpa just den, förändring. Ljus och luftig sida.

    Älskar house doctor :)

    SvaraRadera
  4. 1. 9 olika varumärken
    2. Självklart :)
    3. En bra webbutik är lättnavigerad, logisk, har en bra sökfunktion, inspirationsbilder, bra erbjudanden och gärna en "andra kunder som tittat på denna vara har också tittat på..." -funktion!

    Kram Jenny

    SvaraRadera
  5. Hej,
    1, 9 varumärken
    2. Gillar nu. Har shoppat hos dem!
    3. Tydlig och logisk indelning av varorna i varugrupper. Lättnavigerad, inte för tunga bilder så att sidorna är snabba. Sökfunktion. Tydliga priser och lagersaldon.

    Håller tummarna för mig, då allt hemma hos oss är rökskadat!
    Hälsningar Monica

    SvaraRadera
  6. Åh, vilken trevlig överraskning med en tävling.
    1. Jag hittade 8 st varumärken.
    2. Jag gillar på FB
    3. Jag tycker att en bra webbutik är öppen och konsekvent i sin kommunikation och struktur. Man ska lätt hitta varorna, bra information om dem och flera bilder, samt allt man behöver veta om frakt, betalningssätt och garantier. Ärlighet varar längst, heter det ju!

    SvaraRadera
  7. Wow, vilken kalastävling, självklart vill jag vara med =))
    1. 9st.
    2. Jajamensan! (Catarina Alexandersson)
    3. Enkel och stilren, tydlig text och information. Tydliga, välbeskrivande bilder och lättnavigerad. Precis som Holmbytorps är kan man säga =)

    Nu håller jag tummar och tår, tjingeling!
    Catta

    SvaraRadera
  8. Hej!

    Måddan från Umeå här!
    Vill självklart vara med i tävlingen och svarar:

    1: 8 st
    2: Självklart - MASSOR, massor :)
    3. Tilltalande & lockande (snygg design på första sidan) helst så att man vill krypa in i miljön... :o) samt lättnavigerad! Ett måste är en sökruta som man kan använda om man söker något speciellt...

    Har gillat och delat på FB i namnet Maud Sundgren

    & hoppas nu på massor av tur så att den fina vinsten kommer hem till mig :)

    TREVLIG 1:a Maj!

    Hälsningar

    Måddan
    Maud Sundgren
    maud.sundgren snabela gmail.com

    SvaraRadera
  9. Hej!

    Svar 1: Räknat och räknat, 8 st..
    Svar 2: Gillat länge, länge på fb (Marie L-m)
    Svar 3: En webbutik, måste innehålla massor
    av "ögongodis" tilltalande och
    inspirerande bilder. Gärna olika
    betalningsalternativ, både faktura
    direktbetalning, kort..
    Tydlig kontaktinfo, chattfunktion
    så man, om man så behöver direkt
    kan få svar på ev frågor!
    Dessa saker tycker jag är det
    absolut viktigaste..
    Ha det så gott önskar Marie

    ragna_marie@hotmail.com

    SvaraRadera
  10. Hej

    1. Det finns 9 varumärken.
    2. Gillar på Facebook
    3. Snygg design, bra sökfunktion, inspirerande bilder och rimlig fraktkostnad.

    SvaraRadera
  11. Vad roligt med en tävling!

    1. Jag fick det till 8 st varumärken när jag räknade,
    2. Klart jag gillar!
    3. Det viktigaste för mig är gratis frakt, säker betalning och att det är lätt att hitta på sidan. Sedan är det ju alltid roligt om man kan hitta produkter som är svåra att fåt tag på i vanliga affärer!

    Fingers crossed!

    /Sarah

    SvaraRadera
  12. 9 varumärken
    Gillar sedan tidigare på Facebook.
    Möjlighet att hitta produkterna via flera kategorier/sökvägar, välformulerad fakta om produkterna, flera betalsätt, enkel retur.

    SvaraRadera
  13. Fin tävling!

    1. 9 varumärken
    2. Gillar :-)
    3. Bra översikt, lätt att klicka sig vidare och komma tillbaka. Tydliga kategorier och snygg design. Bra bilder både på produkten för sig och i miljö, men tydlig information om mått och annat viktigt. Bra priser och fraktkostnad är sedan avgörande.

    SvaraRadera
  14. 1) 9 olika varumärken

    2) Gillar på Facebook :o)

    3) En bra webbutik är för mig en sajt med snygg design, tydlig navigering och fylld med inspirerande bilder! En bra webbutik ska också beskriva sina produkter ordentligt med exempelvis mått samt andra egenskaper som är svåra att uppfatta enbart genom att titta på bilderna. Fraktfritt är alltid ett lockande erbjudande!


    Hälsningar
    Anci Svensson

    SvaraRadera
  15. 1. 9 varumärken
    2. Japp!
    3. För att jag ska fasta för en webbutik ska det framför allt vara enkelt att hitta och navigera. Vill gärna ha en sök-funktion. Och så självklart fina och inspirerande bilder och tydliga beskrivningar av produkterna. Vill gärna se produkterna "in action". Fri frakt är alltid ett plus. :)

    Håller tummarna för vinst! //Petra

    SvaraRadera
  16. 1♥ 9 varumärken
    2♥ Done
    3♥ snygg design, bra varumärken, bra priser och frifrakt gillas extra

    SvaraRadera
  17. Hej hopp!
    1. 9 varumärken
    2. Check :)
    3. Lätt navigerat. Inte så "långa" sidor som kräver en massa scrollning. Även mobilanpassat. Bilderna ska visa tydligt produkten och inte miljön. Bra kategorisering och inte en massa underkategorier. Fraktfritt :)
    Mvh Outi

    SvaraRadera
  18. 1) 9 st varumärken
    2) Nu gör jag det :)
    3) Ett enkelt och snyggt upplägg, tydlig info, gratis frakt och inga oväntade avgifter i kassan.

    SvaraRadera
  19. Kul med tävling & fina priser!

    1. 9 st varumärken får jag det till.
    2. Gillar!
    3. Gratis frakt, roliga prylar som man inte hittar i butik & enkel & säker betalning.

    SvaraRadera
  20. 1) 9
    2) japp
    3) lättnavigerad, smakfulla bilder (gärna i miljö), enkel och säker betalning
    Ha de gott. Cat

    SvaraRadera
  21. Vilka härliga produkter! Skulle absolut behöva pennfacket där det står "old stuff incase my computer breaks down" eftersom min dator gick sönder förra veckan... ;)

    1) 9 stycken.
    2) Gillar på Facebook!
    3) En bra webbutik kännetecknas av att den ser snygg ut och att det är enkelt att hitta det man söker. Länkarna ska fungera och det ska finnas tillräckligt med information om produkterna. Betalningen bör också fungera säkert och bra!

    Ha en fin dag!
    /Amanda

    SvaraRadera
  22. 1)9 stycken
    2)Gillar på facebook
    3)stilrent,samt en bra presentation av varorna.
    annehartonen@hotmail.com

    SvaraRadera
  23. 1) 9 st.
    2) Gillar på fb
    3) Inspirerende och lättanvändbar!

    SvaraRadera
  24. 1) 9 st
    2) Japp, jag gillar!
    3) Naturligtvis ska den ha fina och bra produkter som visas upp på ett inspirerande sätt med fina bilder, gärna i miljö. Tydlig information om produkterna, betalning och frakt och en lättnavigerad sida med bra sökfunktion.

    Jag håller tummarna!
    Erika Knutsson

    SvaraRadera
  25. 1.) 9 st varumärken
    2.) Yes!!
    3.) Underbra produkter som jag inte kan motstå, en bra fraktkostnad, tydlig information och flera olika betalsätt.

    SvaraRadera
  26. 1) 9st
    2) så fort jag loggar in där :)
    3) En bra webbshop har tydliga angivelser om leverans och betalsätt, faktura gillar jag. Sora tydliga bilder, gärna i olika miljöer. Gillar en lättöverskådlig sida, som ser fräch ut. Dessutom är en "bloggat" knapp en bra invit för bloggare att synas nere i ett hörn, vilket oxå visar att man får använda företagets bilder.

    SvaraRadera
  27. 1) Ni varemerker.
    2) Ja, det gjør jeg.
    3) Lett å finne frem. Spennende merker og et godt utvalg. Gode bilder av produktene/produktbeskrivelse. Rask levering er heller ikke å forrakte.

    Kirsti

    SvaraRadera
  28. Fråga 1/ 9 varumärken fick jag det till
    Fråga 2/ Såklart jag gillar Holmbytorp på facebook (Ca Ås)
    Fråga 3/ snygga enkla bilder på snygga saker
    Trevligt kundbemötande och fri frakt är ju pricken över i:et!
    // Carolina

    SvaraRadera
  29. 1: Jag hittade 9 varumärken
    2: Jag gillar er på FB :)
    3: Det som är viktigt för mig är en snabb leverans och att varorna ser ut som på bild. Gärna fri frakt frö det lockar alltid lite extra.

    Många hälsningar Anna

    SvaraRadera
  30. Hej!

    1. 9 st
    2. Gillar er på "Fejjan":)
    3. En webbutik ska vara inbjudande och locka till shopping. Gärna ha bra erbjudanden, rea och tävlingar. Frakten ska vara rimlig och produkterna unika. Blir själv glad när det erbjuds presentinslagning utan avgift.

    Hälsningar Eva-Lena

    SvaraRadera