Sidor

SÖNDAGSBILD

 
 
 
Vi närmar oss en period då stunderna med naturligt ljus och solstrålar blir färre. Det är liksom officiellt och ett oåterkalleligt faktum så fort vi vänder fram september månad i våra almanackor.
 
Därmed inte sagt att det är slut med att njuta av solen, bli mätt på grillmat eller ta ett dopp. Nej inte riktigt än, och på sätt och vis alldeles tvärtom. För när vi balanserar mellan två årstider tycks känslorna på något sätt intensifieras. För när man inte riktigt vet om det är det sista doppet, sista soliga långfikan på altanen eller sista solskenspromenaden efter jobbet, då tycks vi liksom skruva upp vår förmåga att njuta ytterligare en nivå. 
 
Nu är det ju inte sista söndagsbilden här i Fabriken. Nej, inte alls. Men att intensivt njuta av vår samlade förmåga och vilja att inspirera det vill vi försöka göra.
 
 
 Välkommen att bidra med en söndagsbild
 
kram
  

3 kommentarer:

  1. Godmorgon och härliga söndag.
    Jag tänkte bara höra om du har lust att kika på om min hemsida finns inlagd i min kategori? Jag verkar inte synas i länklistan när jag lägger in något inlägg :).

    Kram Ulrica

    SvaraRadera
  2. Hej,

    Väl medveten om att det är fullt upp, men jag har mejlat och ställt fråga om min ansökan. Vill bara ge en liten påminnelse, bara bekräfta mottagandet. Ingen stress!

    SvaraRadera
  3. Sitter och fascineras över ljuset i din bild. Wow!

    SvaraRadera